De 7 Beste Tools voor een Passief inkomen

De Whysheid Toolgids – De 7 Beste Tools voor een Passief inkomen

1. Google Keyword Planner
Gebruik deze tool om te onderzoeken of er een markt voor jouw idee is en hoe de concurrentie is.

2. Paypal
Ontvang online betalingen waar en wanneer je wilt, verzend moeiteloos je facturen via email en begin direct met verkopen, zonder vaste kosten.

3. WordPress
WordPress is een persoonlijk publicatieplatform gericht op schoonheid, webstandaarden en gebruiksgemak. Het is bovendien geheel gratis.

4. Websynthesis.com
Snelle en veilige WordPress hosting, contentmarketing en SEO tools. Dit zorgt voor optimalisatie voor zoekmachines zoals Google.nl.

5. Satollo.net/plugins/newsletter
Met deze gratis WordPress plugin kun je ongelimiteerd e-mails versturen naar een ongelimiteerd aantal mailadressen.

6. Hootsuite.com
Door deze tool van te voren in te stellen voer jij online marketing uit, genereer je zowel nieuwe als terugkerende bezoekers terwijl je zelf surft, een cocktail drinkt, uit eten bent met je partner of iets anders doet wat je leuk (lees belangrijk) vindt.

7. Google Analytics
Google Analytics is een gratis hulpprogramma voor webanalyse waarmee website-eigenaren inzicht kunnen krijgen in de manier waarop bezoekers zich gedragen op hun website. Op basis van deze informatie kunnen ze hun website verbeteren.

8. BONUS!
Met de bovenstaande tools kun je zelf gratis of goedkoop aan de slag. Vraagt jouw ondernemingsidee echter om skills die je (nog) niet bezit? Overweeg dan externe hulp in te schakelen door goedkoop freelancers in te huren bijvoorbeeld via Elance.com

Maar waar moet je beginnen?
Succes komt niet vanzelf, Whysheid gelooft niet in een ‘snel rijk’ methode maar in hard werken aan de juiste dingen op het goede moment. Je zult keihard moeten knokken om te bereiken wat je ambieert, maar geldt dat niet voor alle dingen in het leven die de moeite waard zijn? Het eerste dat je moet doen is definiëren wat jouw onderneming zal zijn. Stel vervolgens vast wat jouw passies en skills zijn. Nu je weet wie je bent, wat je kan en wat je wilt bereiken kun je op zoek gaan naar een behoefte waarin je mensen kunt voorzien. Denk niet zo zeer in innovatie maar in oplossingen. Welke oplossingen kun jij bieden voor mensen? Zijn ze bereid om hiervoor te betalen en is de concurrentie niet te sterk? Vind het nu uit via de  Google Keyword Planner bovenaan en werk daarna de lijst af.

Geniet ervan!

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *